piektdiena, 2012. gada 28. septembris

Amore

Man ir apnicis būt vienai. Gribu atrast kādu, ar kuru kopā skatīties filmas un vienkārši neko nedarīt. Kādu, ar kuru kopā var lasīt grāmatas vai vismaz parunāt par kaut ko tiešām interesantu. Kādu, ar kuru dalīties savās domās, pārdzīvojumos un emocijās. Gribu būt ar cilvēku, kuram es patīku tāda kāda es esmu - jocīga un pilnīgi nomaldījusies.Gribu atrast kādu, kura dēļ ir vērts censties būt sevis labākajai versijai. Es vēlos kādu, kura apskāvienos ieslīgt pēc garas dienas un aizmirst par visām problēmām, kas nomoka mani vienatnē. Kādu, kurš noturētu mani realitātē, ja prāts grib pazust iedomātā bezdibenī. Bet tās ir tikai ilūzijas. Taču vienmēr liek man pasmaidīt. Varbūt tomēr kādu dienu man paveiksies un manas ilūzijas īstenosies. Laiks rādīs.

Visvairāk man pietrūkst tauriņu vēderā.

2 komentāri:

  1. Ilūzija, pēc kuras tiecas daudzas dvēseles..
    Jātic ka zvaigznājos ir ierakstīts šīs ilūzijas piepildījums. Lai veicas..

    AtbildētDzēst

Kas aktuāls manā galā:

Dzēriens: abolu sula
Grāmata: Deivids Klements-Deiviss "Ugunsnesējs"
Filma: Breakfast Club
TV: Doctor Who
CD: Lucy Rose - Like I Used To
Apģērbs: vilnas zeķes